kolmapäev, 31. oktoober 2018

Oktoobri pankrot

Nonii siin ma olen, kahe täiesti jura postitusega. Nüüd otsustasin kolmanda kirjutada, et te kõik(0lugejat) mu progressiga ikka kursis oleksite.
Oktoober kulges üle kivide ja kändude, tsiteerides facebookis nähtud lauset: ´´Milline on eriti raske kuu lõpp? Kui kodus pole ka taarat, mida ära viia, et raha saada´´ HAHA, täpselt mina.
Pildiotsingu end of the month meme tulemus
Teadsin ette, et kuna kindlat sissetulekut mul veel oktoobris ei ole, siis tuleb Rahakrati eeskujul tatradieeti pidama hakata, mis saaks olla veel parem kui säästa raha ja samal ajal kaalu kaotada.
Sellegipoolest lisasin ma Mintosesse 20€ ja avasin LHV Kasvukonto. Kasvukonto puhul ma teisi ei usaldanud ja valisin endale kõige meelsama aktsite rubriigi. Valituks osutus Amundi S&P Global Luxury UCITS ETF (GLUX) ehk siis luksusettevõtted. Lisasin sisse 20€ ja täpselt ei saagi aru mis seal toimub, enne kui aru saama ei hakka, siis juurde ka ei pane. Kui arvet vaatand olen, näitab see negatiivset % aga täna on läbi ime positiivne, aga kahjumis olen ikka. Müüma ei hakka, vaid uurin ja puurin ja vaatan mis saab. 
Kuu sissetulekud: 371€
Kuu väljaminekud(ilma toiduta)(ainult arved): 368€
´´Säästude´´ kontol, mida võiks nimetada hädaolukorrakontoks sai tühjaks tõmmatud ning seal oli natuke üle 300€. 
Põhieesmärgiks on mul hetkel kirjanduse läbitöötamine ja targematelt õppimine. Hetkel on käsil kõige mainstreamim raamat üldse- Rikas isa, vaene isa. Pole inimest, kellele ma seda juba praegu ei soovitaks, tõesti väga palju üldiseid nippe jne, püüan ka nende järgi tegutseda. Hetke lemmikpoindiks on see, et kõigepealt tuleb endale maksta(ehk siis enda varadesse raha paigutada) ja siis alles arvete maksmiseks, kuna pressure on nii suur, et inimene lihtsalt kraabib selle raha arvete maksmiseks kuskilt kokku ja pingutab sellevõrra rohkem. 
Niisiis minu investeerimisportfell (XD) koosneb hetkel kahest osast ja seis on selline:
Mintos- raha on sisse pandud 50€ ja kasum on.... TRUMMIPÕRIN-------- 0,15€ 
Aga mis siin naerda, iga kord kui mingi sendijupp sinna profitisse ilmus, tegi see mul tuju nii heaks, kuna raha on raha ja ma alles õpin seda investeerimisteadust.
LHV- raha sees 20€ ja alles on sellest 19,63€, ehk siis kahjum on 0,37€


Juhhuu, minu esimene investeerimiskuu on lõpetatud kahjumis. ´´Passiivne´´ tulu kokku -0,22€. Saaks ka hullemini minna haha. Uuel kuul uue hooga!!

Tule anneta mulle ja omale 1% tulu Mintoses. YOU win, I win. Ühel tudengil saab sinu annetusest kõht täis!

2 kommentaari:

  1. iga teekond algab esimesest sammust... ära alla anna! investeerimisega alustamiseks õige aeg oli alati eile, teine variant on täna��

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See eilne variant kõlab muidugi kõige paremini! Aitäh esimese kommentaari eest :))

      Kustuta