kolmapäev, 6. veebruar 2019

Elumärkide üles näitamine

Kena 2k19 algust ka minupoolt hehe,

kadusin siit nüüd mitmeks kuuks ära ja kuukokkuvõtetest polnud mittemingit juttu. Tegelikult kartsin ka aastakokkuvõtet teha kuna mul lihtsalt ei ole numbreid mida näidata.. XD
Eelmises/üleeelmises postituses kirjutasin, et sain omale uue unistuste töökoha. Nüüdseks olen 100% kodukana, istun kodus ja konutan mööda mittetasustatud praktikat.
Mintos on mul aga endiselt bookmarkides ja sisse olin pannud kuni tänaseni 250€ ja intresse teeninud 6.5€, millest blogi soovitusrahasid on 1.41€(sundisin isa ja peikat mintosesse raha panema, isa mõtles , et saab ka lõpuks miljokaks pani 10€ sisse :D:D:D:D). Nemad igaljuhul vaimustuses pole sellest, et 10€ga tuleb tagasi 10 senti vm.. mina siis olen selle viha keskel, et lubasin rikkaks saada.
LHV kasvukontosse panin 20euri, nüüd seal 20.4€ äkki, sellest ma niiväga aru ei saa ja raha juurde lähiajal panna ei kavatse. Kuna olen 20aastane, siis mingeid teenustasusid ma hetkel kartma ei pea.

Täna panin 50€ mintosesse juurde, kuna seal see vahva kampaania, et siis saab 5€ kaasa selle rahaga niiet ma ei suutnud vahtida seda kasutamata 5€st enam.

Aga mis siis edasi-
*võtan mõned goworkabiti multiampsud ligi, mille abil elamiseks raha saada
*lähen ilmselt kuskile restosse tööle, et saaks enesega diili teha, et tipist elan(ma väga armas inimene enda arvates) ja nö põhipalgast saaks siis üüri+kommud maksta+jupikese mintosesse saata.

Sooviksin endale jubedalt mingeid vahvaid aastaeesmärke, ilmselt iga hing kes seda blogi loeb, saab aru, et ala eesmärk investeerida 100 000€ 2019aastal on väga tobe.
Seega, kellel oleks mulle mingeid värvikaid eesmärke pakkuda, siis ma oleks megaõnnelik!


XOXO
kõike paremat,


(see postitus on nii sisutühi, et gümnaasiumimina, kes oli parim kirjanditekirjutaja oleks ilmselt oksele hakkand selle peale, aga mis seal ikka, järgmine kord püüan paremini)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar