neljapäev, 14. märts 2019

Aga miks on eestlane vaene?

Võtsin siin üks nädal endale väikese puhkuse, et maale sõita ja end tuulutada. Alati juhtub aga nii, et tunnen ennast väikses kohas ahistatuna, kuna tegevust ei ole. Samuti mõtlen iga jumala kord, et tore oleks perekonda näha, aga lahkun peaaegu alati nii, et olen nii närvis ja kuri, et parem oleks, et keegi mulle enam jalgu ei jää.
Viimane kord käisin siis vanaemal külas. Ma küll ei tahaks postitust teha sellest, et vanainimesed on kurjad, aga kahjuks nii läks. Moodsas keeles öelduna sain niimoodi heiti, et johhaidiiiiiiiiiiii.

*20 on ilmselgelt liiga vara, et hakata oma elu elama
*tänapäeval on VÄGA raske rikkaks saada
*sa oled loll või, et räägid 20aastasena maja ehitamisest, enamus inimesi ei suuda omale eluseeski maja ehitada
*miks sa pead reisile minema, hakka juba maja ehitama ja säästa raha
*miks sa arvad, et keegi su rumalat juttu maja ehitamisest üldsegi kuulata tahab
*miks sa üldse seletad nii palju oma rumalat juttu
*sa ei oska mitte midagi teha peale laisklemise ja magamise
*mine otsi omale töö
*tema käib vähemalt tööl
*sa oled üliõpilane sa ei pea tööl käima(??!! wtf that went fast)
*sa üldse koolis käid v? või teed ainult poppi?
*vanasti käidi koolis õppimas, mitte lulli löömas
*1000€ on väga suur palk, sa ei tohiks rohkemat tahta ja vinguda siin
*miks sa seda eriala üldse õpid kui sulle palk ei meeldi ja koolis nii lihtne on
*milleks sulle luksust vaja on, mine tööle enne ja siis teenid välja selle

Jah, terve see joru ´´komplimente´´ lendas mulle paari tunni sees sama inimese suust näkku. See on näide kõigest, mis enamasti väljaspool Tallinnat toimub. Muidugi julgen siiamaani väita, et mu vanaema ikkagi armastab mind, aga vot see läks üle piiri. Kuna taolisi vaidlusi leidub meie peres väga tihti, otsustasin ma kõik kohe telefoni märkmetesse jäädvustada.

Kindlasti tekib küsimus, et kas minu lapsepõlv möödus siis täielikus vaesuses? - ei möödunud, mul on olnud kõik asjad mida ma tahtnud olen ja üldpildis olen enda range kasvatusega väga rahul. Kuid raha on olnud alati see hell teema, millest rääkida ei taheta. Kui jutuks tuleb, siis järgneb sellele ka kaklus. Samas on raha alati olnud esiplaanil, seda on vaja taga ajada. See on tähtsam kui tervis, pere ja armastus. Kuid siiski käib vähemalt korra läbi lause, mul pole raha.
Mina olen see pesamuna, loll, noor ja  naiivne, kes midagi öelda ei tohi, kuna elukogemus puudub. Aga vat sõbrad, ma võin ju noor olla, aga tunnen, et juba 20-aastasena saan ma raha tähtsusest ja kasutamisest palju rohkem aru, kui enamus inimesi.

Seega kutsun üles kõiki, kes samasuguses situatsioonis on, enda perele vastu vaidlema ja fakte tõestama.

Meenub kunagine seik ajast, kui Jaak Roosaare esimene raamat välja tuli. Ema ostis selle, luges ise ja peale seda andis mulle. Kõik oli nii huvitav, et neelasin info endasse paari tunniga. Pubekana küsisin emalt, et miks keegi siis ei investeeri, eesotsas sina, kes just raha suhtes targemaks sai. Ema vastas: ´´Kullakene, investeerimisega alustamiseks on raha vaja, meil ei ole vaba raha. ´´

Aitäh tähelepanu eest, antud olukord on andnud mulle tohutult palju motti, et investeerimisredelil ainult üles poole ronida!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minu kingitused Sulle:

Tule anneta mulle ja omale 1% tulu Mintoses. YOU win, I win. Ühel tudengil saab sinu annetusest kõht täis!

Armastad veebioste-  Bonusway aitab Sul väärtuslikke eurosid säästa. Rega end kasutajaks, saad 1€ stardiraha+teenida pappi ostes stuffi  nt Bookingust, Aliexpressist, ASOSest. Olen isiklikult kõik ostud selle pluginaga teinud ja rahad kontole tagasi saanud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar