esmaspäev, 4. märts 2019

Veebruari pankrot

Heihei,

Aeg ongi juba niikaugel omadega, et tekkib tung kirjutada veebruari kokkuvõtet. Lugedes teiste kaasblogijate postitusi, tunnen ma end muidugi luuserina. Kuna see armas kuukene oli 28-päevane, siis tähendas see paljude jaoks 3päeva 0kulu. Aga mida tähendas veebruar minu jaoks:
•hirmus gurmeetoidu isu(lähen poodi ja tahaks kogu aeg midagi uut proovida, seega sobis  valikuks ainult Solaris, keldriselku ja Stockmann)
•kolimine ühest korterist teise(muidugi üürikas ja juudikamast kallimasse, kuna eelmisest aeti välja)
•üürika nipet-näpet remontimine
•kalli inimese sünna, kelle kingile normilt kulutasin

Rohkem apsakaid vist polegi, peale selle, et:
•tahtsin enda vanaema tanki panna, et ta mulle auto24 laenu võtaks, kuna ma ise liiga noor+0sissetulekuga(va hiigelsummad Mintosest)
•jah, endiselt olen töötu, sest mulle väga meeldib kodukana mängida(harjutan tuleviku passiivset elu)

Ausalt öeldes ei saa ma kohe üldsegi mitte aru, mida mu peanupuke eluga teha soovib, aga vat tulebki vist erinevaid asju proovida. Tean vaid seda, et ma sooviks niiniiväga olla VABA- otsustada ise, teha siis kui tahan, teha niipalju kui tahan. 1,5aastat ülikooli veel, peale seda algab tõsine hussle. Aga kui kuradima äge oleks see, kui ma saaksin käia täiskohaga koolis ja kooli kõrvalt veel hellalt pappi teenida, see investeerida ja kooli lõpuks oma isiklik koopake valmis ehitada.

Niisugused on siis minu mõtted hetkel, kuid veebruar umbkaudsetes numbrites on siin:

Mintos(tänase seisuga sisse lükatud 350€), hetkel ringlemas 359,62€, keskmine intress näitab 12.40%. +3.62€ see kuu
LHV kasvukonto(GLUX)- 21.06€ (ammu on sisse pandud 20€, kuid lisasin täna 50€ ja ootan põnevusega, mis seisu konto näitama hakkab). +0.66€ see kuu

Portfelli väärtus- 380.68€


Passiivne tulu- 4.28€


Eesmärgid 2019
1) Kasvatada portfelli väärtus nelja kohaliseks
2) Investeerida midagi IGA KUU
3)Õppida ära ilusate diagrammide tegemine
4)-endiselt ootan Teie abi



Minu kingitused Sulle:

Tule anneta mulle ja omale 1% tulu Mintoses. YOU win, I win. Ühel tudengil saab sinu annetusest kõht täis!

Armastad veebioste-  Bonusway aitab Sul väärtuslikke eurosid säästa. Rega end kasutajaks, saad 1€ stardiraha+teenida pappi ostes stuffi  nt Bookingust, Aliexpressist, ASOSest. Olen isiklikult kõik ostud selle pluginaga teinud ja rahad kontole tagasi saanud.



1 kommentaar:

  1. Ära auto laenu küll kellegi teise nimel võta. See, et 0 sissetulekuga laenu ei või anda on meil seaduses hea põhjusega ma leian.

    VastaKustuta