esmaspäev, 1. aprill 2019

Märtsi pankro

Aga miks ma ei loe enda postusi ja teen isegi pealkirjas kirjavea? -sest ma tahan. Märtsis ei olnud mitte pankrot vaid pankro, ehk siis üks samm pankrotist positiivsuse poole. Ma tõesti ei tunne enam, et ma vaene oleksin, kuna whatever happens, mul on jalg investeerimismaailma ukse vahel ja edasi saab ainult paremaks minna.
Olen seda tüüpi inimene, kes hindab tohutult deepe jutuajamisi ja üleüldse ma elan enda pisikeses mullikeses. Daydreamin  peaaegu kogu aeg, eriti nendel hetkedel kus ma hetkes olla ei taha. Kõige nürimad asjad elus teengi nii ära, et käed liiguvad ja mina olen üldse teises maailmas. See selleks- rääkisime sõbraga veini kõrval juttu- teemaks tuli ka investeerimine. Inimesed arvavad, et see killuke raha, mis mul hetkel investeeritud on, peaks mulle plaksu pealt suure sissetuleku tooma, muidu pole asjal mõtet. Aga mis saaks siis, kui vähemalt pooled inimesed saaksid aru, et kuskilt peab alustama ja tegelikult tähendab 10€ investeerimist ja 0.11€ intressi kuus nii kuradima palju. Lausa väga väga palju.

Märtsis lisasin veidikene raha juurde Mintosesse, kuna püstitasin endale eesmärgi, et investeerin iga jumala kuu midagi. Juurde õppisin laenude jaotamist, kuna mina olen lihtsalt kõige suurema intressiga laenu kuuks haaranud, kuid suur osa neist ostetakse kohe tagasi vm, seega pean teadlikumaid valikuid tegema hakkama ja kauemaks kui kuuks investeerima, vastasel juhul on liiga tihe nokitsemine laenude paigutamisega.


Eesmärgid 2019

1) Kasvatada portfelli väärtus nelja kohaliseks - ei kasvatanud 
2) Investeerida midagi IGA KUU- tehtud (samuti investeerisin enda koolitamisse, et lähikuudel OÜ luua)
3)Õppida ära ilusate diagrammide tegemine- vajab harjutamist kõvasti


Mintos(tänase seisuga sisse lükatud 390€), hetkel ringlemas 402.07€, keskmine intress näitab 12.49%. +tubli 2.45€ see kuu
LHV kasvukonto(GLUX)- 72.6€ 3.29€ kasum 

Passiivne tulu oli 5.74€

Portfelli väärtus on 474.67€

Kõik kasvas ilusti kenasti nagu naksti ja aprill tuleb kindlasti veel hääm kuu!

Minu kingitused Sulle:

Tule anneta mulle ja omale 1% tulu Mintoses. YOU win, I win. Ühel tudengil saab sinu annetusest kõht täis!

Armastad veebioste-  Bonusway aitab Sul väärtuslikke eurosid säästa. Rega end kasutajaks, saad 1€ stardiraha+teenida pappi ostes stuffi  nt Bookingust, Aliexpressist, ASOSest. Olen isiklikult kõik ostud selle pluginaga teinud ja rahad kontole tagasi saanud.



4 kommentaari:

  1. Hea töö! Räägi OÜ loomisest ka lähemalt :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänks! OÜ-d olen juba väga kaua tahtnud, esiteks sellepärast, et saaksin oma asja ajada ja teiseks häirib mind väga eraisiku alt investeerimine. Savi, et mul vaid mõned sajad investeeritud, ikkagi ei taha kasumist midagi riigile anda. OÜ nimi tuleb küll mingi fancy investeerimisvärk aga tegelikult kasutan seda peale investeerimise ka erialaselt. Ehk siis pakun teenust, mis aitab inimestel hinge sees hoida :D

      Kustuta