teisipäev, 25. september 2018

Kes ma olen? Mis ma olen?

Tere, 

olen 19aastane tudeng, õpin eriala mis mulle väga meeldib, kuid tean, et oma elustandartitega kataksin eriala palgaga heal juhul 1/4 ära(tõesti on kõrged standardid ja arvan, et kõik peaksid elus saama seda mida nad tahavad). Peale selle mainiksin ära, et mul on arvel hetkel 3€ ning mu blogi nimi on rikas tudeng. Samuti mainiksin ära, et see on mu kolmas blogi, kuid esimene, milles olen esialgu anonüümne. 
Antud blogiga soovin tõestada, et ka näruste rahadega saab investeerima hakata ning seda, et 10aasta pärast ma elan nii nagu ma tahan! Unustasin lisada, et olen neiu, lapsi mul ei ole, pangalaene ka mitte. Üheks eesmärgiks on alustada vähehaaval ja aasta/paari pärast osta üks logu korter, mille oma õrnade kätega üles tuunin ja üürile annan. Olen seda valdkond kõrvalt vaadanud, tean kuidas juudihindadega korter korralikult korda teha ja kuna olen hetkel isegi üürnik, siis oskan ka korteri üüriturule lükata. 
Miks ma kohe blogi tegema pidin? - sellepärast, et siis saan oma silmaga näha, kuidas mu raha paari sendi võrra kasvab ja motivatsioon ei kao. Suure tõuke andis mulle hetkel see Eluolust postitus. Miks mitte ka ise õnnele lootma jääda? 
Eile, tehes Mintosesse oma esimese makse, arvasin, et olen ikka jubetark selles investeerimises. Sõbrannade ringis olen alati kõige suurema suuga, kuna veetsin suve USAs, kus  mindset oli hoopis teine kui Eestis ja lugesin suviläbi investeerimisest, kaasaarvatud viimased kaks õhtut ja ööd. Mõtlesin, et kui mitte praegu, siis millal veel???????????
I DID IT!


PS- kui keegi tarkpea peaks mu blogi leidma, siis oleksin väga meelitatud, kui postituste all julge sõnavõtt ja mõne nipi jagamine kõnealla tuleksid!

3 kommentaari:

  1. Aww, väga tore, et keegi ka minu blogi loeb ja see kedagi tõesti inspireerib! Edu ja häid investeeringuid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Muidugi inspireerib, enne, kui oma esimese raha investeeringuteks viskasin, veetsin paar allnighterit investeerimisblogide seltsis! Ma väga tänan :)

      Kustuta
  2. Kas teil on vaja laenu? Siin on võimalus rahalises olukorras olevatele inimestele ja neile, kes soovivad oma elus rahalist tõusu, anname laenu väga mõistliku intressimääraga, anname välja igasuguse laenu võla laenu, ärilaenu, meditsiinilaenu, eluasemelaenu, üliõpilast laenu jne, et aidata rahval finantskriisist. Ettevõtte nimi: PLUTO CREDIT FINANCE HOME. Võta meiega ühendust juba täna
    Rahalise abi e-post: plutocreditfinancier@gmail.com
    Mida: +18474539904

    VastaKustuta