neljapäev, 2. mai 2019

mingi aprillinali vist

Aprilli avapäeva hommikul olin isegi natuke pettunud, et keegi mulle nalja ei tee. Siis läksin aga hambaarsti juurde kontrolli, mõeldes, et noh mul 200€ vaba raha arsti jaoks, juhul kui midagi vaja teha on onju. Arst tegi suu lahti ja PÕMAKI, sain enda ´´nalja.´´ Üks hammas vajab eemaldamist ja implantaati, on vaid aja küsimus, millal surmavalud kaela saan. Kes selle tralliga kokku on puutund, siis teab isegi, kui lõbus seda maksta on... üliõpilasena :)
Õhtul kirjutas mu parim sõbranna ka veel, et kle ma ei tule ikka reisile suga, et ma ei saa koolist ära ja oi jummel mis päev oli. 
Poole aprillini kulges kõik veel enam-vähem normaalselt. Mingi aeg sain veel koolilt ka arve, et mul EAPd mittearvestatud ja kohe arve kaela, tegemist oli arusaamatusega aga vastati nii, et noh see on ainult 125€ ju, ole õnnelik, et 1000€ pole.(paneks siia selle klouni emoji aga mu arvutil pole). Õnneks või kahjuks ongi sellise kooliga tegemist, kus õpilasi ei austata ja see arusaamatus polnud esimene, eelmisest suutsin end mitme avaldusega välja vingerdada, aga seekord mitte. Ühesõnaga kõvasti üle 1000€ ootamatuid kulusid inimesele, kes ei käi isegi mitte tööl- või siis õigemini käib tööl aga pole veel palka saanud.
Aprill oligi minu jaoks elus esimene kuu, kus töötasin täiskohaga, 0,5erialal ja 0,5müügitööl. Puhkepäevi polnud, pere ei näinud. 1asi mis mind õhku ahmima pani, on see, et kui töökoht ei paku söömisvõimalust ja peab kõige väljast või poest ostma, siis see on ikka julm kulu. Olen harjunud kodus alati toidu kaasa valmistama, mis on pm olematu kuluga, aga nüüd pikal päeval umbes 10€ päev ja sinna mu raha läks.
Siis oli veel kalli inimese sünna, kust ma kokku hoida ei tahtnud ja naiivsena suutsin end suht nulli tõmmata. Õnneks isa tuli vastu ja laenas 100€. Nonii, selle suutsin magama panna enda lõunate peale põhimõtteliselt ja 3päeva enne kuu lõppu olin jälle nullis. Sain 50€ juurde(õnneks mitte laenu :D ) ja siin ma nüüd tiksun. Eile sai mintosest 50€ arvele kantud, mis pole õnneks mulle veel kontole jõudnud. Mai algusest peaksid hakkama rahad arvele sadama aga kahjuks näitab nr 0,79€ ja nii ongi. 
Käsi südamel pean ütlema, et oli alles kuu. Suutsin ka mitu patja selle rõveda tunde pärast täis nutta, et mul seljatagune kindlustatud pole. Enam sellist kuud üle elada ei suuda vaimselt.

PS- mõtlesin lausa kuu keskel, et mis muinasjutu ma siia kokku kirjutan, aga kurat, see blogi peakski olema täiskasvanud tööinimeste kõrval see kõige rotikam. Et minusugused juudid saaksid siit lugeda, et ei ole see eluke lust ja lillepidu. See vastik kuu on nüüd möödas, maksan enda võla ära, lähen elan end reisil välja ja panen suurema summa kui kunagi varem investeeringute alla! 

Aga positiivsemal noodil:
Mintoses on mul hetkel 356,84€ keerlemas, intresse sain 4,77€ (mis on rekord!)
LHV kasvukonto(GLUX) kasum 5,45€

Kokku teenisin investeerigute pealt 10,22€ , mis tähendab minu jaoks juba väga palju! Üliõpilasena üksi elades on sellega võimalik mul juba terve nädal ära elada, või siis sõpradega väliterrassile chillima minna. Siit saab ainult edasi ja paremaks minna!


(Jätaks selle portfelliväärtuse see kuu märkimata, kuna muidu hakkab piinlik ju :D )


Minu kingitused Sulle:

Tule anneta mulle ja omale 1% tulu Mintoses. YOU win, I win. Ühel tudengil saab sinu annetusest kõht täis!

Armastad veebioste-  Bonusway aitab Sul väärtuslikke eurosid säästa. Rega end kasutajaks, saad 1€ stardiraha+teenida pappi ostes stuffi  nt Bookingust, Aliexpressist, ASOSest. Olen isiklikult kõik ostud selle pluginaga teinud ja rahad kontole tagasi saanud.

3 kommentaari:

  1. Kus sa õpid? Kooliga üldiselt peaks saama ju ajatada maksmist.
    Ära lase pead norgu, algus ongi kõige raskem - kui saad asjad jooksma, siis kohati nagu võluväel hakkavad asjad lahenema, päriselt :)

    VastaKustuta
  2. Tere! Kas sa kirjeldaksid enda müügitööd. Olen ise samuti müügitööst huvitatud.

    Tervitades Rahapõrsas

    VastaKustuta
  3. tee endale hambaravikindlustus, su hetkene passiivtulu vaikselt katab selle kuumakse ära juba.

    jõudu!

    VastaKustuta