teisipäev, 20. november 2018

Onupojapoliitika

TUTVUSED

See sõna peab olema puust ja punaseks tehtud! Peaaegu värskelt gümnast tulnuna mäletan aegu, millal ajaloo tunnis räägiti nõuka ajast. Kõik käis leti alt ja ainult heade tutvuste poolest sai rahvas uhke Zigulliga ringi paarutada või sametpusa kanda. Veel raskem oli omale normaalset töökohta leida, ilma, et mingi tuttav tegelinski juba töökohas ees ei oleks.

Tegelikult on olukord praegugi üsna sarnane. Seoses sellega, et alustasin investeerimisega ja sooviks võimalikult palju juba praegusel hetkel säästa, siis hakkasin uut tööd otsima. Alguses olin üsna naiivne ema sõnumi peale, et kuule räägi enne peretuttavatega, nad soovitavad kohe parimat kohta ja aitavad tööle ka. Olen alati endas kindel olnud ja tean, et saan ise ka hakkama. Valdkond, kuhu tööd otsin, on väga suur hüpe võrreldes praegusega, kuid ise 0 kapitaliga tegelema ka hakata ei saa. Lootsin siis enda võimetele ja kirjutasin kahte firmasse uhke motivatsioonikirja ja lisasin CV. Ja mis sai? Kumbki isegi ei vastanud mulle????? Nüüd olengi siin uuesti hoogu võtmas ning mõtlemas mida edasi teha. Kas tõesti peakski tuttavate onude käest nõu küsima ja õnnele lootma?

Samamoodi on teenustega. Ma pole nüüd kindel, kas asi on minus või mis, aga kes tahaks enda arvuti viia remonti kuskile Teliasse või Mobipunkti, kui nad röövivad hirmsasti raha võrreldes tuttavatega? Või järsku tuleb välja, et kellegi sõbra-sõbra-tädi töötab ise Telias ja seoses sellega saab korralikku soodukat teha? Või massaaž, kellele see ei meeldiks. Kas Sa tahad minna mingisse suvalisse nurgatagusesse salongi, kus nõukaaegne suur tädi su selja siniseks masseerib? Ei, mina ka ei taha. Aga tahaksin minna nurgatagusesse salongi, kus massaaži teeb õpilane, kes võtab oma tööd väga tõsiselt aga pakub teenust -50% kuna kogemustepagas on väike, kuid ta on mu sõbranna-sõbranna ja kõik teavad juba ammu, kui hästi ta stressi kehast välja viia oskab.

Üleüldse, mind on tabanud mingi äng seoses investeerimisega. Investeeritud  summa on küll 5x suurem kui eelmine ehk esimene kuu, aga siiski tean, et olen võimeline palju rohkem teenima.
Põlenud aeg minu jaoks on kool, kus istun loengus arvuti ees ja no NIIIIIII igav on. Ma tahaks jubedalt selle arvutiga midagi peale hakata, et raha kasvõi 2€ päevas sisse voolaks, ka see on võit, vähemalt tunneksin ennast kasulikuna. Kas keegi oskab mulle midagi soovitada? Pretty please. 

Tegelikult on kõik väga fine, puhkasin nädal aega kõigest, lihtsalt vedelesin nagu meritäht ja raha tiksus ikkagi igapäevaselt sisse, vot see oli hea tunne!
Pildiotsingu money meme tulemus



Tule anneta mulle ja omale 1% tulu Mintoses. YOU win, I win. Ühel tudengil saab sinu annetusest kõht täis!

5 kommentaari:

  1. Kui hakkasin ülikooliajal esimest korralikku töökohta otsima, siis saatsin ca 40 CV-d ja motikirja, sain 8 tagasisidet (mittesobivuse kohta) ning käisin 2 kohas vestlusel, ülejäänud ei vastanud. Seega kandideerides vaid kahte töökohta ning selle põhjalt põhjapanevaid järeldusi teha tundub ennatlik :). Ühendust võtsid need, kes olid tõesti huvitatud ja valisin lõpuks neist kahest sobivaima. Edu

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Soovisin väga just kindlasse firmasse tööle saada, aga vat ei saanud. Istusin ja praadisin ennast veidi, leidsin parema firma, back-up planiks kandideerisin veel viite kohta. Esimene intekas oli mu top1 koht, sinna saingi, kuigi igale poole kutsuti vestlema hehe. Joppas.

      Kustuta
  2. Nagu ma aru saan, on mure selles, et töökohta on raske leida? Nagu vana tõdemus ikka öelnud on, et kui töökohta ei ole, siis tuleb see endale luua. Võib-olla peaksid mõtlema ettevõtluse ja mingi teenuse pakkumise peale. Aga palju edu sulle tegemistes! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu kommentaar lükkas mulle nii suure hoo sisse, et nüüd olengi täitsa ettevõtja! Aitüma ja god bless U!

      Kustuta