teisipäev, 14. jaanuar 2020

targad raamatud muudavad elu

Arvasin, et enda rahakoti ja naiivsete mõtete üles kirjutamine ei ole kasulik, kuid võta näpust! Olen ringiga tagasi. Põhjuseks oli eelmisel aastal Goodreadsis seatud eesmärk- lugeda 12raamatut aastas. Kukkusin haledalt läbi, lugedes 6raamatut ja neist 2 palmi all puhates viimastel detsembrikuu päevadel. Minu point on see, et kuna tarkade raamatute lugemine on saanud trendiks, siis on mittelugemine mulle süümekaid tekitanud. Ühesõnaga olen ma nüüd book nerd- eesmärk 20 raamatut 2020 tundub liiga lahja kuna olen kohe lõpetamas enda selle aasta 3. raamatut. Kasutan Rahakrati nippi- DBTC ehk Don´t Break The Chain appi, milles on mul eesmärk lugeda iga päev 20lk ja siis saan ristikese kirja panna.
Need kolm raamatut on mu elu sõna otseses mõttes muutnud, arvasin, et tean elust ja finantsidest kasvõi tänu blogidele, aga ei. 10 euriste lugemine mind rikkaks ei tee. Hea lause raamatust ´´Miljonäri Kiirtee´´
Aeglasel teel olevad reisijad minimaliseerivad kulusid, samal ajal kui Kiirteel olev reisija maksimeerib sissetulekut ja varade väärtust.´´
Väikeste summade investeerimine võib küll meelerahu pakkuda, kuid tegelikult ei ole see just kõige efektiivsem tee. Alguses tuleb vaadata üle enda sissetulekud ja siis varasid hoida ja kasvatada investeerides. Samuti on viimasest postitusest saati minu elus juhtunud väga palju:
-raiskasin enda investeeringud nulli
-vahetasin kooli
-tegin palgatööd
-lõpetasin palgatöö
-alustasin uuesti investeerimisega ning järjepidevust kasutades olen korraliku summa kõrvale pannud

Olen hetkel küll endiselt lepingu järgi palgatööl, kuid ma ei nimetaks seda tööks vaid pulli tegemiseks, kus keegi näpuga tunde taga ei aja ja pealegi annab see tasustatud hobi mulle väga palju kasulikke tutvusi ning katab ka minu elamiskulud ära.

Üks tark autor ütles, et tema soovitab kõigil pidada blogi/päevikut/teha vloge, et end kõrvalt vaadata ja analüüsida ning seeläbi inimesena kasvada. Otsustasin edasi kirjutada, kuid mitte enam enda väikseid numbreid näidates, vaid enda õpitut ka siin jagada ;)

Ühesõnaga, raamatukogu on tasuta, soovitan algatuseks kõigil nina raamatusse pista ja õppida-õppida-õppida. Maailmas on väga palju erinevaid elustiile ja arvamusi, kuid neid kõiki proovides oleme ühel hetkel 60a ja saame aru, et oleme elu elanud valesid asju proovides ja pidevalt ummikusse joostes. Lihtsam on lugeda kellegi eduvalemit ja toimida samamoodi. Milleks leiutada jalgratast kui see on juba ammu leiutatud.

XOXO



Minu kingitused Sulle:

Tule anneta mulle ja omale 1% tulu Mintoses. YOU win, I win. Ühel tudengil saab sinu annetusest kõht täis!

Armastad veebioste-  Bonusway aitab Sul väärtuslikke eurosid säästa. Rega end kasutajaks, saad 1€ stardiraha+teenida pappi ostes stuffi  nt Bookingust, Aliexpressist, ASOSest. Olen isiklikult kõik ostud selle pluginaga teinud ja rahad kontole tagasi saanud.

1 kommentaar: