laupäev, 1. detsember 2018

Novembri pankrot

Nonii siin ma olen, VIIE  postitusega. Kui oktoobri kokkuvõtet alustasin dramaatiliselt, siis nüüd tahaksin Teid kõiki tänada. Kirjutan ju siia lollusi kokku, aga kommentaarid päästavad mu elu! Valikud võivad ju lihtsad olla aga otsustamine keeruline, sellega te mind aitategi. 
AGA, kahjuks on olukord endiselt selline XD: 
Pildiotsingu money gif funny tulemus
Raha märkimisväärselt välja ei vooland, aga sisse sundisin ma seda voolama lausa 200€, kui keegi teab, siis ma vaene tudeng ja see kõva raha mu kohta. Seega #soproudmoment. Üks tubli ja armas inimene jättis mu postituse alla kommentaari, et kuna mul Mintoses nii väiksed rahad liiguvad, siis tasub autoinvest välja lülitada ja käsitsi suurte intressidega laenusid laksama hakata. Hetkel on selline tunne, et täitsa loll ikka, et ise selle peale ei tulnud. Votnii, detsembri eesmärgiks on siis intresside tulp paari nr võrra suuremaks saada, kuna hetkeline seis on ikka päris nigel:

Mintoses ringleb mul nüüd 251.23€ ja kasu tõi see mulle sisse see kuu lausa 1.08€, tegelt ka ma olen üli õnnelik, see sai saavutatud selle pisikese intressi pealt, nüüd olen paar laenu juba 12%ga andnud, küll see detsember veel üllatab mind!
LHV kasvukonto on mul endiselt miinustes, ei teagi, kas see 20€ sealt nüüd välja võtta või sinna surema jätta, minu jaoks tundub see mõttetu. EI hakka seda isegi arvestama. 

Seega, novembri kuu passiivne tulu oli 1.08€!!



PS- kuu viimasel päeval sain omale enda unistuste töö kah, seega kõik on minemas ülesmäge, väga suure nurga alt!

Tule anneta mulle ja omale 1% tulu Mintoses. YOU win, I win. Ühel tudengil saab sinu annetusest kõht täis!





2 kommentaari:

  1. Väga tubli! 250 pole midagi nii väike summa tudengi kohta.
    NB: LHV kasvukontost väljasvõttes maksad 11 eur + 0.3% teenustasudeks, seega parem jätka mikroinvesteerimist väikeste summade kaupa. Ära keskendu niivõrd lühiajalisele tootlusele. :)

    VastaKustuta
  2. Tegelt julgesingi ainult sellel põhjusel LHVsse raha panna, et alla 26a tasuta see haldamine seal, võibolla sain siis valesti aru. Andsin sõrme ja see tõmbab mu enda ka sinna keerisesse, nüüd pean oma miljoneid ju sinna juurde lükkama.

    VastaKustuta