reede, 9. november 2018

19 ja endiselt vaene

Kuna olen nüüd ametlikult rahakunn ja blogija, ei saa ma ainult kuukokkuvõtetega ju piirduda. Istun reedeõhtul tööl ja mitte essugi teha pole, siis miks mitte panna kirja asjad, mida ma juba õppinud olen. 
  1. Olen küll alati väljas söömist halvaks harjumuseks pidanud, kuid nüüd tuleb mul oksemaik kurku kui keegi ütleb, et lähme välja sööma. Olen hakanud eelistama kodus kokkamist, eriti meeldib valmistada vegan toite, hetke lemmik on kikerherne karri. Lisaks rahale hoian kokku ka lisakilode pealt. Great success!
  1. Naised ja nende ilurituaalid. Juuksur 100€, küüned 30€, kulmud 20€, depilatsioon 40€, solaarium 20€ ja 100m pikkused ripsmepikendused 25€. Ja ei, see pole aastakokkuvõte vaid ühe kuu hinnakiri. Mina säästan 235€ sellega, et olen õppinud need asjad omale selgeks. Juuksurit külastan siiski, kuid korra-kaks aastas. HINT- Youtube on tõesti imeline ja õpetab Sulle kõik selgeks.
  1. Alles pool aastat jonnisin ja olin kohutavalt kade enda sõbrannade peale, kes enda uute bemmide ja audidega ringi rallisid. Mida rohkem ma neid tarku rahamehi loen, seda õnnelikum ma selle üle olen, et mul autot pole. Mul on jalad ja tasuta ühistransport.
  1. Tuleb õppida ütlema ei ja endale kindlaks jääma! Mu elu koosnes varem iga päev väljas süües ja raha kulutades, kuna liigun sellises kurjas seltskonnas kus muud ei tehtagi. Nüüd pole ma omale KOLM kuud ühtegi hilpu ostnud ja ausalt ega ma puudust ei tunne. Varem ostsin riideid üle päeva.
  1. Niiii paljud ilusad asjad elus on T-A-S-U-T-A! Metsas jalutamine, raamatu lugemine, koristamine, kallimaga asjade ajamine, trennis käimine, rabamatk, vanalinna exploremine jnejne.. neid asju on tohutult palju ja just need pakuvad kõige rohkem rõōmu! (Jah, koristamine meeldib mulle).
Need viis punkti on mu põhilised mõtted. Vōiks ju järeldada, et olin ennem miljunäär, et neid asju lubada sain aga ei, lihtsalt kulutasin ennast nulli. Tegelikult sain eelmine aasta u 2x nii palju palka kui nüüd, kuid hetkeline töö laseb koolile keskenduda, seega nüüd hoian oma eelarvel silma peal.Paar asja millel mul hetkel fookus on:-reisifond(peaks tekkima jooksvate kulude ülejäägist)-iga kuu vähemalt 100€ investeerimiseks kohe kuu alguses, kui lõpuks seis veel lilleline on, võib juurde panna.Tegelikult on omal ka ikka naljakas mõelda, et ise teenin 350€ palka ja suudan sellest 100€ investeerida, mõni teenib 3000€ ja raha pole. LOL!XOXO

Tule anneta mulle ja omale 1% tulu Mintoses. YOU win, I win. Ühel tudengil saab sinu annetusest kõht täis!


1 kommentaar: